پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112284
راهپيمايي اعلام انزجار به توهين كنندگان ساحت مقدس پيامبر (ص)
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1766

 

به گزارش پايگاه خبري پيرغار،  مردم مؤمن و انقلابي شهرستان فارسان امروز در اعتراض به انتشار فيلم موهن آمريکايي اهانت‌آميز به ساحت مقدس پيامبرعظيم اشان اسلام (ص) راهپيمايي کردند.

 

به گزارش پايگاه خبرنگاران پيرغار : در اين راهپيمايي که با حضور گسترده و کم‌نظير مردم برگزار شد، حضور اقشار مختلف مردم اعم از جوانان و نوجوانان، زنان، دانشجويان و دانشگاهيان، طلاب حوزه هاي علميه، کارگران واحدهاي مختلف صنعتي و توليدي، نيروهاي نظامي و انتظامي، خانواده هاي معظم شهدا و هيات هاي حسيني از نقاط جالب توجه اين راهپيمايي بود.و شعارهايي بر ضد عوامل و حاميان اين فيلم توهين‌آميز سر دادند.

 

((مرگ بر آمريکا»،(( لبيک يا رسول الله)) «مرگ بر اسراييل»، «الله اکبر»، و ... از جمله شعارهاي مردم در اين راهپيمايي بود.

 

يکي از شرکت‌کنندگان در اين راهپيمايي در گفت‌وگو با خبرنگار پيرغار اظهار داشت: اسلام کامل‌ترين و بهترين دين در بين تمام اديان است و اهانت به ساحت پيامبر اسلام (ص) قابل تحمل نيست.

 

عباس اسلامي : مگر مي‌شود مسلماني در هر نمازش بر محمد و آل محمد صلوات بفرستد و معتقد باشد که نماز وي بدون ذکر صلوات بر محمد و آل محمد باطل است، اما در مقابل توهين به پيامبر اسلام(ص) سکوت اختيار کند.

 

امام جمعه نيز که در جمع راهپيمايان حضور داشت گفت: دشمنان در سال‌هاي اخير به بن‌بست و استيصال رسيده‌اند و انتشار اين فيلم نشان‌دهنده اوج درماندگي آنها است.

 

عبدالمحمد سعيدي : اهانت به پيامبر اسلام(ص) در واقع اهانت به همه پيامبران و اهانت به اديان الهي است و تمام مسلمانان و پيروان اديان الهي بايد اين اقدامات را محکوم کنند.

 

يک فرهنگي شرکت‌کننده در اين راهپيمايي نيز اظهار داشت: شکست‌هاي پي در پي استکبار در برابر مسلمانان از مهم‌ترين دلايل اين توهين است.

 

امين سليماني تصريح کرد: وحدت و همدلي مسلمانان بايد بيشتر شود تا دشمنان جرأت جسارت به مسلمانان را نداشته باشند.

 

در اين آيين، قطعنامه راهپيمايي قرائت شد و راهپيمايان با نداي «الله اکبر» مفاد قطعنامه را مورد تأييد قرار دادند

a11

a1

a2

 

a4

a5

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html